الیاف کاتن تایپ هایتناسیتی

اولین محصول تولیدی شرکت نساجی ساویس، الیاف کاتن تایپ هایتناسیتی (۱۰۰٪ ویرجین) می باشد، این شرکت با ظرفیت تولید سالیانه بالغ بر ۱۷هزار تن الیاف با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات بروز آزمایشگاهی، قادر به پاسخگویی نیاز مشتریان در صنایع ریسندگی، بی بافت، پوشاک و فرش می باشد.

الیاف پلی استر همانند سایر الیاف های مصنوعی به روش های صنعتی تولید و از نظر خواص نیز جایگزین مناسبی برای الیاف طبیعی پنبه محسوب می شود.

برای تولید این فرآورده از ترکیب دی متیل ترفتالات و منو اتیلن گلیکول و یا اسید ترفتالیک در مجاورت کاتالیست های مناسب، استفاده می شود. پلیمر حاصل از ترکیب این دو ماده اولیه توسط پمپ از صفحات رشته ساز عبور داده می شود که تحت تاثر هوای سرد به شکل لیف تبدیل و در مجموع به صورت دسته ای از الیاف درآمده و در مراحل بعدی با عملیات کشش و حرارتی ضمن آرایش یافتگی مولکولی و تثبیت حرارتی به صورت الیاف کوتاه(استیپل) در اندازه های دلخواه برش داده شده و عدل بندی می شوند.

محصولات این شرکت با توجه به سفارش مشتری، برای هریک از فرآیند های مختلف ریسندگی از جمله رینگ، ورتکس و اپن اند با خصوصیاتی نظیر دنیر های 1 تا 1.5 و طول برش های 32-38-51-64-96-100 میلی متر قابل تولید در انواع رنگ می باشد و همچنین قابلیت استفاده به صورت ترکیب با الیاف های ویسکوز یا پنبه با نسبت های مختلف را دارد

 

parallax background
گروه صنعتی ساویس

الیاف کاتن تایپ هایتناسیتی

موارد کاربرد الیاف


این نوع الیاف در صنایع ریسندگی نخ برای تولید البسه صنعتی و غیر صنعتی، پوشاک، تولید نخ های چله تار و پود فرش، فیلترسازی های حساس و ... به کار برده میشوند.


  • کیفیت برتر
  • تحویل ۱۰ روزه
  • پشتیبانی فروش