معرفی گروه صنعتی ساویس

گروه صنعتی ساویس در سال ۱۳۸۲ در شهر دلیجان از توابع استان مرکزی متولد شد. نخستین شرکت از مجموعه شرکت های این گروه که در حوزه تولید عایق های رطوبتی پایه گذاری شد توانست در مدت کوتاهی موفقیت های چشمگیری را کسب نماید و یکی از معتبرترین نامهای تجاری صنعت خود، تحت عنوان ایزوگام شرق گستر دلیجان شود.

چالش پذیری و اشتیاق موسسان گروه صنعتی ساویس به ایفای نقش بیشتر در توسعه کشور و رفع نیازهای استراتژیک صنعت موجب شد نخستین شرکت تولیدی الیاف مصنوعی هایتناسیتی در بخش خصوصی، تحت عنوان نساجی ساویس دلیجان راه اندازی نمایند. این کارخانه در سال ۱۳۹۰ در شهرک صنعتی دلیجان در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری بالغ بر ۵ میلیون یورو راه اندازی و با حضور ریاست محترم جمهور و برخی از مقامات عالی رتبه استانی و کشوری افتتاح گردید.

ضرورت تکمیل زنجیره ارزش گروه در صنعت نساجی از یکسو، و تمایل رهبران شرکت به حضور در بازارهای جهانی از سوی دیگر، زمینه ساز راه اندازی کارخانه ریسندگی ساویس با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیون یورو و استقرار ماشین آلات با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در صنعت نساجی شد. محصولات این کارخانه که با بالاترین استانداردهای کیفی تولید می شود از بهترین تولیدات صنعت نساجی کشور است که قابلیت رقابت با بهترین محصولات مشابه جهانی را دارد.

گروه صنعتی ساویس، طی دودهه فعالیت موفق خود در صنعت کشور با همکاری بیش از ۴۰۰ نفر از متخصصین خوب خود، توانسته است ضمن جلوگیری از خروج غیر ضروری میلیون ها دلار ارز از کشور، زمینه ساز افزایش صادرات غیرنفتی شود.

امید اینکه در کنار سایر صنعتگران و متخصصین خوب کشورمان گامی در جهت اعتلای هر چه بیشتر میهن مان بردارد.

چشم انداز

ساویس یک گروه صنعتی جهان تراز است.

ماموریت

ماموریت ما کمک به بهبود زندگی مردم، توسعه اقتصاد کشورمان و اعتلای نام ایران در صحنه جهانی است.

ارزش ها

- شایسته سالاری
- یادگیری و بهبود مستمر
- استقبال از رقابت
- رعایت اصل برد-برد
- مشتری مداری

 
  • ۱۳۸۲تاسیس ایزوگام شرق گستر

    شرکت تولید کننده انواع عایق رطوبتی
  • ۱۳۹۰تاسیس فاز ۱ شرکت نساجی ساویس

    تاسیس فاز ۱ شرکت نساجی ساویس با هدف تولید الیاف مصنوعی
  • ۱۴۰۲تاسیس فاز ۲ شرکت نساجی ساویس

    تاسیس فاز ۲ شرکت نساجی ساویس با هدف تولید نخ مصنوعی